Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Η ώρα της ανατροπής είναι κοντά. Κι είναι στο χέρι μας!"


"Αυτοί που συνεχίζουν να σπέρνουν τρόμο και θλίψη είναι εκείνοι που θα λογοδοτήσουν σύντομα στον ελληνικό λαό.
Κανένα ψέμα, κανένα αιματοβαμμένο πλεόνασμα, καμία υπόσχεση - λες και μιλάνε σε ..."ζήτουλες" - δεν μπορεί να κρύψει την εξαθλίωση που έχουν προκαλέσει και συνεχίζουν να προξενούν με την πολιτική τους, οι εφαρμοστές των μνημονίων και οι υποτακτικοί τους.
Οι σημερινές απολύσεις συναδέλφων και μη, πέρα από τον πόνο που προκαλούν στους ίδιους τους υπαλλήλους και τις οικογένειές τους, σημαίνουν πλήρη ανασφάλεια για όλους τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες οπουδήποτε κι αν δουλεύουν και περαιτέρω κατάρρευση του κοινωνικού ιστού. Σημαίνουν απογείωση του ρουσφετιού και παράδοση της παιδείας και του κοινωνικού κράτους συνολικότερα στους ιδιώτες
Καλούμε τους εργαζόμενους και τους άνεργους να οργανωθούν στις προοδευτικές αντιμνημονιακές συλλογικότητες και στα σωματεία τους. Μαζί με μια πραγματική αυτο-διοίκηση (διοίκηση του λαού) να φέρουν οι ίδιοι την ανατροπή αυτού του σάπιου, κυνικού και εκδικητικού συστήματος. Τους καλούμε να δικεδικήσουν την ίδια τους τη ζωή και τη ζωή των παιδιών τους!
Η ώρα της ανατροπής είναι κοντά.  Κι είναι στο χέρι μας!"



Στέλιος Αναστασόπουλος
υποψ. Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας
συντονιστής ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Καρδίτσας Μέλος της ΚΔΕ Καρδίτσας

Η ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στην Αθήνα στην πορεία απο Κλαυθμώνος στο Υπουργείο Διοικητικής "μεταρρύθμισης στις 23/3/2014.


Η ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ στην Αθήνα στην πορεία απο Κλαυθμώνος στο Υπουργείο Διοικητικής "μεταρρύθμισης στις 23/3/2014.

Φιλότιμο κι Αξιοπρέπεια …

ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ
Φιλότιμο κι Αξιοπρέπεια …


 

Από το καλοκαίρι του 2013 που καταργήθηκαν ολόκληροι τομείς εκπαίδευσης στην επαγγελματική εκπαίδευση και δόθηκαν ως «δώρο» στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην ιδιωτική εκπαίδευση, 2122 εκπαιδευτικοί πετάχτηκαν μεσοπέλαγα στην λογική των προκαθορισμένων απολύσεων -ελέω τρόϊκας- και "αριθμών" που δεν έβγαιναν, χωρίς εξηγήσεις, χωρίς αιτιολογήσεις, με ένα νεφελώδες «κοινό καλό» να γίνεται πιπίλα στα χείλη των κυβερνητικών ταγών και των παπαγάλων τους, καταστρατηγώντας νόμους και διατάξεις, κάνοντας το ίδιο το Σύνταγμα κουρελόπανο. Όλα αυτά στο όνομα της «προστασίας των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων», «της ποιοτικής αναβάθμισης της Παιδείας», «της Αξιολόγησης», «της ενίσχυσης της Επαγγελματικής εκπαίδευσης», «της αναδιάρθρωσης και λειτουργικής εξυγίανσης του δημόσιου τομέα της χώρας», «των προαπαιτούμενων δομικών αλλαγών για την ανάπτυξη».
Ψέματα, ψέματα και από πάνω κι άλλα ψέματα.
Και κοροϊδία. Και θράσος. Και αλητεία. Και μικροπολιτικά συμφέροντα.
Και δώσ’ του να παλεύουν οι συνάδελφοι μόνοι τους στην ουσία, δώσ’ του να χτυπάνε πόρτες και να τρώνε πόρτα και απαξίωση, δώσ’ του να μην ξέρουν τι τους ξημερώνει, δώσ’ του από τα κανάλια να τους λοιδορούν και να τους ακυρώνουν ως ανθρώπους και καθηγητές κάτι απίστευτες «κυρίες» και «κύριοι», δώσ’ του να φλερτάρουν καθημερινά με την κατάθλιψη και να εισπράττουν αδιαφορία και εμπαιγμό, δώσ’ του να τους κοροϊδεύει η «Υπηρεσία» κρεμώντας τις ελπίδες τους ως ευκαιριακή πραμάτεια σε προσωρινές λίστες και σε αιτήσεις και ενστάσεις, δώσ’ του να γίνονται ακτιβιστές και να μάχονται μέχρι τέλους.

Και μετράνε τις μέρες τους για το απολυτήριο· δύο και ξημέρωσε
Εμείς, όμως συνάδελφοι;

«Εμείς»;

«Συνάδελφοι»;

Που είμαστε εμείς;

Που;

Πόσο τους σταθήκαμε;

Αν εξαιρέσει κανείς την ελπίδα που γεννήθηκε –και μάλλον πέθανε- με την πενθήμερη απεργία των καθηγητών τον Σεπτέμβρη του 2013, από εκεί και μετά μια απέραντη θλίψη.

Τους αφήσαμε μόνους τους συναδέλφους μας και δεν τους άξιζε.

Που είναι οι συνάδελφοι των Γυμνασίων;

Που είναι οι συνάδελφοι των Γενικών Λυκείων;

Που είναι οι συνάδελφοι των μαθημάτων γενικής παιδείας των ΕΠΑΛ;

Ακόμη και εκείνοι οι συνάδελφοι των τεχνικών ειδικοτήτων που χάθηκαν;

Πόσο παρτάκηδες γίναμε;

Τον εαυτούλη μας, την δουλίτσα μας, την οικογένειά μας, τον μισθουλάκο μας…

Πόσο ξέπλυμα ενοχών και «αλληλεγγύης» αντιστοιχεί στην εκπλήρωση του μοναδικού «συλλογικού» κλαδικού καθήκοντος της με την εκλογή μελών στα θεσμικά όργανα και την καταμέτρηση εδρών και ψήφων;

Πόση εκχώρηση αξιοπρέπειας αναλογεί στην εκχώρηση της αντιπροσώπευσής μας αποκλειστικά και μόνο μέσα από τα κομματικά και συνδικαλιστικά όργανα;

Ψηφίσαμε κάποιους για να τρέχουν αυτοί για εμάς (όποιοι από αυτούς τέλος πάντων) και τελειώσαμε σαν άτομα και σαν σκεπτόμενοι άνθρωποι;

Για να μην χάσουμε την βολή μας;

Για να μην χάσουμε Πρετεντεροτρέμηδες και ποδόσφαιρο από την υψηλής ανάλυσης τηλεόραση του σαλονιού μας;

Για να μας περισσέψει κι άλλος χρόνος για το ξεφτιλισμένο facebook, τα likes, τα tweets, τo instagram, τo tumplr;

Για να αναπληρώσουμε το έλλειμμά μας στις σχέσεις και την ανθρώπινη επαφή με μια γρήγορη σύνδεση και ένα tablet;

Πόση ξεφτίλα πια; Πόσο πιο κάτω;

Ξεφτίσαμε και ξεφτιλιστήκαμε όχι μόνο ως κλάδος αλλά και ως άνθρωποι πια

Εγκαταλείψαμε.

Παραδοθήκαμε.

Υποταχθήκαμε.

 
Ας ξεκαθαρίσουμε και κάτι όμως.

Δεν είναι κολυμπήθρα του Σιλωάμ κι ούτε κανείς «αγιοποιείται» κι ούτε παίρνει άφεση αμαρτιών με την συμμετοχή του σε μια απεργία. Η καθημερινή στάση ζωής και οι επιλογές μας δεν μπορούν να συνοψισθούν και να «ισολογισθούν» μόνο με το αν απεργεί κάποιος ή όχι.

Ούτε το ζητούμενο είναι η αποκομιδή πόντων επαναστατικότητας.

 
Είναι όμως για το φιλότιμο ρε.

Για εμάς τους ίδιους ως εργαζόμενους και ως ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

Στέλνουν οι ανάλγητοι καρεκλοκένταυροι σε απόλυση ανθρώπους που τους είχαμε δίπλα μας, τους ξέραμε, τους μιλούσαμε, δουλεύαμε μαζί τους, σχεδιάζαμε, ονειρευόμασταν, γελάγαμε και κλαίγαμε.

Πως το δεχόμαστε έτσι και δεν αντιδράμε;

Που είναι το τσαγανό μας;

Που είναι το «ζωντανό παράδειγμα» που θα κληρονομήσουμε στους μαθητές μας και στα παιδιά μας;

Που είναι το φιλότιμό μας;

Που;

Βολεψάκηδες και παρτάκηδες.

Αυτό καταντήσαμε.

Εμείς.

Μόνοι μας.

Από επιλογή.

Κι αν περιφέρω την μοναξιά μου στις πορείες με τους όλο και λιγότερους πια, κι αν εξακολουθώ να απεργώ ενώ όχι απλά δεν βγαίνω αλλά έχω κυριολεκτικά πνιγεί, κι αν ακόμη κι αυτά τα «χαμένα» χρήματα από την συμμετοχή μου στην απεργία τα «κλέβω» από την οικογένειά μου, κι αν ακόμη πηγαίνω μόνος στις συνελεύσεις και στις πορείες και φεύγω ακόμη πιο μόνος, είναι γιατί δεν θέλω να φτύνω στον καθρέπτη μου τα πρωινά που εγώ ακόμη πάω σχολείο αλλά οι συνάδελφοί μου όχι.

Και τελικά σε ένα άλλο επίπεδο, δεν έχει να κάνει ούτε με το αν οι συνάδελφοι απολυθούν ή καταφέρουν να σώσουν τις δουλειές τους.

Είναι που έχει άμεση σχέση με το τι άνθρωποι και τι καθηγητές θέλουμε να είμαστε.

Είναι για το πώς κοιτάμε τους μαθητές μας στα μάτια χωρίς ενοχικά σύνδρομα και χωρίς απολογητικό ύφος.

Είναι τελικά, που το τι είναι φιλότιμο και τι αξιοπρέπεια δεν το έμαθα στα βιβλία, στα θρανία και στα αμφιθέατρα, ούτε στις πόρτες βουλευτών και βολεμένων παρτάκηδων καρεκλοκένταυρων, ούτε εκ του ασφαλούς και στα εύκολα, αλλά στα δύσκολα και για τα δύσκολα μου το έμαθε ο πατέρας μου κι αυτό το κρατάω πάντα τρανό και μέγα φυλαχτό.

 
Είναι ένα από τα ελάχιστα που έχω κι εγώ να κληρονομήσω στα παιδιά μου και τους μαθητές μου: Φιλότιμο κι Αξιοπρέπεια …

Να και στο φεγγάρι!


Θέμα: «Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων»

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α'/ΘΜΙΑΣ Ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
                       ΝΙΚ.ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ 
            Καρδίτσα    20/03/2014
             ΑΠ  54
 
         Προς:   όλα τα μέλη του      
                      Συλλόγου μας  

ΒΑΛΒΗ 3Α – 43100 ΚΑΡΔΙΤΣΑ
ΤΗΛ.& FAX: 24410 26074
 Email: Sekpekar@otenet.gr
               
 


 

Θέμα: «Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων»

 


 Συνάδελφοι,

Επειδή κάποια σχολεία, όπως πληροφορούμαστε, σκέφτονται να πραγματοποιήσουν Συλλόγους Διδασκόντων για την «αυτοαξιολόγηση», τις μέρες γύρω από την 25η Μαρτίου, σας ενημερώνουμε πως ήδη όσα σχολεία έχουν συνεδριάσει στο νομό μας, έχουν υπογράψει το πρακτικό της ΔΟΕ που σας έχουμε στείλει, με καθολική άρνηση συμμετοχής στις ομάδες εργασίας (19o Καρδίτσας, Καρποχωρίου, Σταυρού, Καλλιφωνίου, 4ο Σοφάδων, 4ο Νηπ. Σοφάδων).
Δεν μας έχει αναφερθεί κανένα σχολείο που να έχει άλλη απόφαση. Αντίθετα, υπάρχουν αρκετά ακόμα σχολεία που έχουν συζητήσει για καθολική άρνηση, αλλά δεν έχουν υπογράψει ακόμα πρακτικό.

Υπενθυμίζουμε ότι:
Η συμμετοχή στις ομάδες εργασίας για την Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου ΔΕΝ είναι υποχρεωτική.
Επιπλέον η αναγραφή στο πρακτικό των ονομάτων των συναδέλφων/ισσών οι οποίοι/ες δεν συμφωνούν στη δημιουργία ομάδων εργασίας επίσης ΔΕΝ είναι υποχρεωτική εκτός αν οι ίδιοι/ες το ζητήσουν.
Η κατ’ αναγκασμό σύσταση ομάδων εργασίας, χωρίς την ελεύθερη βούληση των εκπαιδευτικών, καθώς και η αναγραφή στο πρακτικό χωρίς τη σύμφωνη γνώμη και υπόδειξη των εκπαιδευτικών, συνιστά υπέρβαση των ορίων δικαιοδοσίας της διοίκησης.
Κλείνοντας σας επισυνάπτουμε και την συνέντευξη τύπου που έδωσε η ΔΟΕ σχετικά με την συλλογή υπογραφών, που φτάνει πανελλαδικά το 93%.
Παράλληλα σας ενημερώνουμε πως οι συνάδελφοι της Αθήνας, ήδη έχουν μπλοκάρει και τα νέα σεμινάρια των στελεχών σχετικά με την «αξιολόγηση», που θέλει να υλοποιήσει το ΥΠΑΙΘ (επισυνάπτεται ανακοίνωση της ΔΟΕ).

Όλοι μαζί μπορούμε. Κανένας μόνος.

Ειδοποιήστε μας αν χρειάζεστε διευκρινίσεις ή την παρουσία του ΔΣ ενόψει των συνεδριάσεων.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                                    Ο Γραμματέας

Τάσος Γκαραγκάνης                                         Γιώργος Τσιτσιμπής

Συνέντευξη τύπου Δ.Σ. ΔΟΕ 
Το 93% των εκπαιδευτικών αντίθετο στην «Αξιολόγηση - Χειραγώγηση»

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 18/3/2014 συνέντευξη τύπου του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με θέμα την «Αξιολόγηση - Χειραγώγηση».

Κατά τη συνέντευξη έγινε αναφορά στα μεγάλα ζητήματα που αφορούν τη Δημόσια Εκπαίδευση και τον Έλληνα εκπαιδευτικό, παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι θέσεις της Ομοσπονδίας - όπως αυτές διαμορφώθηκαν μέσα από συνδικαλιστικές και επιστημονικές διαδικασίες - για την Αξιολόγηση καθώς και οι δράσεις που υλοποιούνται από τη Δ.Ο.Ε. ενάντια στην «Αξιολόγηση - Χειραγώγηση» που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Παρουσιάστηκαν οι 58.560 υπογραφές (ποσοστό 93% των υπηρετούντων) των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Δ.Ο.Ε. και δήλωσαν την αντίθεσή τους στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, στο διωγμό των εκπαιδευτικών και στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.  

Επισημάνθηκε, τέλος, η αδιαλλαξία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που αντί να αναλάβει τις ευθύνες του και να στηρίξει τη Δημόσια Εκπαίδευση στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς και αρνείται το διάλογο με τη Δ.Ο.Ε.

Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΑΠΕΤΥΧΕ

  Η επιχείρηση της έναρξης των σεμιναρίων των στελεχών εκπαίδευσης για την αξιολόγηση το Σάββατο 15 Μαρτίου στο Υπουργείο Παιδείας, απέτυχε παταγωδώς.

  Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επιστράτευσε πολλές διμοιρίες των ΜΑΤ για να αντιμετωπίσει τους συγκεντρωμένους εκπαιδευτικούς. Δακρυγόνα και βίαχρησιμοποιήθηκαν σε αφθονία, για μια ακόμη φορά, ως «εργαλεία» για την εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής.

  Στελέχη της εκπαίδευσης, επίδοξοι αξιολογητές, είχαν φροντίσει να μπουν κρυφά από νωρίς το πρωί στο Υπουργείο, αν και το σεμινάριο άρχιζε στις 15.30, για να μην αντικρύσουν στα μάτια τους συγκεντρωμένους εκπαιδευτικούς. Άλλοι πάλι χρησιμοποιώντας επιταγμένα ταξί και με συνοδεία ισχυρών αστυνομικώνδυνάμεων κατάφεραν να μπουν στο χώρο του Υπουργείου πολύ αργότερα από την προγραμματισμένη ώρα.

  Ό, τι κι αν έκαναν, όμως, η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών εκπαίδευσης δεν παρουσιάστηκε ποτέ στο σεμινάριο, με κάποιους να φθάνουν μέχρι τους συγκεντρωμένους και να δηλώνουν ότι επιλέγουν να μην είναι παρόντες στα σεμινάρια.

  Οι μόλις 62 παρόντες (από τους 160 που κλήθηκαν να συμμετέχουν) που καταδέχτηκαν να παρακολουθήσουν το ακυρωμένο σεμινάριο της βίας και της ντροπής είναι κόλαφος για την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

  Η νίκη αυτή του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ο προάγγελος της ακύρωσης της αξιολόγησης - χειραγώγησης. Τα σχέδια του Υπουργείου θα μείνουν στα χαρτιά. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών συνεχίζεται. Καλούμε όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης να ακολουθήσουν το παράδειγμα της μεγάλης πλειοψηφίας των στελεχών που το Σάββατο επέλεξαν να βρίσκονται με την πλευρά του οργανωμένου Κλάδου, του οποίου είναι αναπόσπαστο κομμάτι, κι όχι του Υπουργείου και δε συμμετείχαν στο σεμινάριο της ντροπής.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/3 ΣΤΙΣ 14:30 ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΝΕΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ!


Όσο δεν αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας,
όσο σωπαίνουμε.
όσο παριστάνουμε τους κριτικά σκεπτόμενους εκεί που μας βολεύει και τους ξαφνιασμένους, όταν φτάνουν τα κακά μαντάτα, θα επιμένω να παρενοχλώ τον ... αναχωρητισμό και την φυγή από την πραγματικότητα.



 
Το έστειλε η Λένα Γκαραγκάνη

Μας θυμίζει κάτι;


Ένα ποντικάκι κάποτε, παρατηρούσε από την τρυπούλα του τον αγρότη και
τη γυναίκα του που ξεδίπλωναν ένα πακέτο.
Τι λιχουδιά άραγε έκρυβε εκείνο το πακέτο; αναρωτήθηκε...
Όταν οι δύο αγρότες άνοιξαν το πακέτο, δε φαντάζεστε πόσο μεγάλο ήταν
το σοκ που έπαθε, όταν διαπίστωσε πως επρόκειτο για μια ποντικοπαγίδα!
Τρέχει γρήγορα λοιπόν στον αχυρώνα για να ανακοινώσει το φοβερό νέο!
-Μια ποντικοπαγίδα μέσα στο σπίτι! Μια ποντικοπαγίδα μέσα στο σπίτι!

Η κότα κακάρισε, έξυσε την πλάτη της και σηκώνοντας το λαιμό της είπε:
Κυρ- Ποντικέ μου, καταλαβαίνω πως αυτό αποτελεί πρόβλημα για σας.
Αλλά δε βλέπω να έχει καμιά επίπτωση σε μένα! Δε με ενοχλεί καθόλου
εμένα η ποντικοπαγίδα στο σπίτι!
Το ποντικάκι γύρισε τότε στο γουρούνι και του φώναξε: Έχει μια
ποντικοπαγίδα στο σπίτι! Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι!

Το γουρούνι έδειξε συμπόνια αλλά απάντησε: Λυπάμαι πολύ κυρ-ποντικέ
μου, αλλά δε μπορώ να κάνω τίποτ' άλλο από το να προσευχηθώ.
Να είσαι σίγουρος ότι θα το κάνω. Θα προσευχηθώ.
Τότε το ποντίκι στράφηκε προς το βόδι και του φώναξε κρούοντας τον
κώδωνα του κινδύνου: Έχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι! Έχει μια
ποντικοπαγίδα στο σπίτι!

Και το βόδι απάντησε: Κοιτάξτε, κύριε ποντικέ μου, πολύ λυπάμαι για
τον κίνδυνο που διατρέχετε, αλλά εμένα η ποντικοπαγίδα το μόνο που
μπορεί να μου κάνει είναι ένα τσιμπηματάκι στο δέρμα μου!

Έτσι, ο καλός μας ποντικούλης, έφυγε με κατεβασμένο το κεφάλι,
περίλυπος και απογοητευμένος γιατί θα έπρεπε μόνος του να
αντιμετωπίσει τον κίνδυνο της ποντικοπαγίδας!

Την επόμενη νύχτα, ένας παράξενος θόρυβος, κάτι σαν το θόρυβο που
κάνει η ποντικοπαγίδα όταν κλείνει, ξύπνησε τη γυναίκα του αγρότη που
έτρεξε να δει τι συνέβη.
Μέσα στη νύχτα όμως, δεν πρόσεξε πως στην παγίδα πιάστηκε από την ουρά
ένα φίδι...Φοβισμένο το φίδι όμως δάγκωσε τη γυναίκα!

Ο άντρας της έτρεξε γρήγορα και την πήγε στο νοσοκομείο. Αλλοίμονο
όμως, την έφερε στο σπίτι με πολύ υψηλό πυρετό. Ο γιατρός τον
συμβούλεψε να της κάνει ζεστές σουπίτσες...
Έτσι ο αγρότης έσφαξε την κότα για να κάνει μια καλή κοτόσουπα!

Η γυναίκα όμως πήγαινε απ' το κακό στο χειρότερο και όλοι οι γείτονες
ερχόταν στη φάρμα να βοηθήσουν.
Ο καθένας με τη σειρά του καθόταν στο προσκεφάλι της γυναίκας από ένα
8-ωρο. Για να τους ταΐσει όλους αυτούς ο αγρότης αναγκάστηκε να σφάξει
το γουρούνι.
Τελικά όμως η γυναίκα δε γλύτωσε! Πέθανε!

Στην κηδεία της, ήρθε πάρα πολύς κόσμος, γιατί ήταν καλή γυναίκα και
την αγαπούσαν όλοι.
Για να φιλοξενήσει όλον αυτόν τον κόσμο ο αγρότης αναγκάστηκε να σφάξει το βόδι.

Ο κυρ-Ποντικός μας, έβλεπε όλο αυτό το πήγαιν' έλα από την τρυπούλα
του με πάρα πολύ μεγάλη θλίψη...
Είχε προειδοποιήσει αλλά κανείς δεν έδωσε σημασία...
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
Χάσαμε την ανθρωπιά μας κι ενισχύσαμε τον ατομισμό μας...
Όταν κάποιος δίπλα μας κινδυνεύει, βρισκόμαστε όλοι σε κίνδυνο...
Είμαστε όλοι συνεπιβάτες σ' αυτό το πλοίο που λέγεται ζωή!
Ο καθένας μας αποτελεί τον κρίκο της ίδιας αλυσίδας!
Είμαστε σαν τις ίνες ενός υφάσματος κι αν ένα μέρος του υφάσματος
χαλάσει, το ύφασμα είναι άχρηστο....


...ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ:
Εμείς είμαστε τα ποντικάκια...
Εμείς όμως είμαστε και οι κότες...
Εμείς και τα γουρούνια...
Εμείς και τα βόδια...
ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΩΣ...
Είναι αδύνατον να γελάμε, αν δε γελάει ολόκληρη η γειτονιά! --

Το έστειλε ο Γιώργος Τσιτσιμπής
Μέλος της Κ.Δ.Ε. Καρδίτσας

 

 

 

 

 

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Καταλήψεις στην Κάλυμνο








Σε κατάληψη βρίσκονται από σήμερα το πρωί το 1ο και 2ο Λύκειο Καλύμνου καθώς και το 2ο Γυμνάσιο, ενώ οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου απείχαν από τα μαθήματά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.
Το βασικό αίτημα των παιδιών είναι η κατάργηση της νέας μεταρρύθμισης για το “Νέο Λύκειο” που επιδιώκει την απόλυτη εξειδίκευση, η οποία κάθε άλλο παρά αποσκοπεί στη γενική ολοκληρωμένη μόρφωση, μετατρέποντας το Λύκειο σε προθάλαμο εισόδου στα Πανεπιστήμια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εκπαιδευτική διαδικασία.
Μαθητές είχαν συνάντηση σήμερα το μεσημέρι στην αυλή του 1ου Λυκείου με μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου (Μιχ. Ρούσσο, Φ. Ρώϊμπα και Λ. Κοκκόλη) αλλά και με το μέλος του δ.σ. της Ένωσης Γονέων Καλύμνου κ. Γ. Θωμά προκειμένου να συντονίσουν τις επόμενες κινήσεις τους, ώστε ο αγώνας να δοθεί από κοινού.
Την ερχόμενη Τετάρτη στις 10 το πρωί η Β’ ΕΛΜΕ διοργανώνει προσυγκέντρωση στην πλατεία Αναστάσεως (Φρουταρία) και πορεία προς τη συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου στο Πνευματικό Κέντρο. Στην πορεία αυτή καλούν τους μαθητές και τους γονείς να συμμετάσχουν προβάλλοντας ως βασικούς λόγους κινητοποίησης: α) την λήξη στις 22/3 του 8μηνου της διαθεσιμότητας για τους εκπαιδευτικούς της τεχνικής εκπαίδευσης και την απόλυσή τους και β) το Νέο Λύκειο το οποίο με την τράπεζα των θεμάτων εγκλωβίζει τους μαθητές σε σχολεία-εξεταστικά κέντρα με αποτέλεσμα να το εγκαταλείπουν. «Όλοι μαζί μόνο μπορούμε να το εμποδίσουμε. Να παλέψουμε για ένα καλύτερο σχολείο» σημειώνει η διοίκηση της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης.
Το απόγευμα στις 7 της ίδιας μέρας η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Καλύμνου πραγματοποιεί στο αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου ενημερωτική συνάντηση με θέμα «Το Νέο Λύκειο και τις Εξετάσεις με την Τράπεζα Θεμάτων στην Α’ Λυκείου», καλώντας γονείς και εκπαιδευτικούς να καταθέσουν όλοι τις προτάσεις τους και να χαράξουν κοινή πορεία.
Τα αιτήματα των μαθητών
«Πολλοί θα μας κατηγορήσουν ότι ψάχνουμε αφορμή να χαθούν μαθήματα και διδακτικές ώρες. Σε καμιά περίπτωση δεν υποκινούμαστε από κοπανατζήδες ή πολιτικοποιημένα πρόσωπα. Είμαστε μαθητές με στόχους και οράματα που θέλουμε να αναδειχθούμε επιτυχημένοι πολίτες. Είμαστε διατιθέμενοι να παλέψουμε γι’ αυτό αλλά μέσα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας. Χρειαζόμαστε τη βοήθεια από όλους τους μαθητές, τους καθηγητές, αλλά και από τους γονείς. Πρέπει να εκφράσουμε όλοι οι μαθητές της Ελλάδας την άρνηση να δεχτούμε αυτό το αποτυχημένο “νέο” σύστημα. Μόνοι μας πρέπει να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας. Δεν είναι δύσκολο. Ξεσηκωθείτε».
Τα παραπάνω υπογραμμίζονται σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι μαθητές του 1ου Λυκείου Καλύμνου, μετά από γενική συνέλευση και ψηφοφορία που πραγματοποίησαν αποφασίζοντας να προβούν σε κατάληψη του σχολείου τους.
«Είναι φανερό πως παιδιά της ηλικίας μας δεν γίνεται να ανταπεξέλθουν σε ένα σύστημα που δεν έχει μια λογική βάση» σημειώνουν οι μαθητές και παραθέτουν σειρά επιχειρημάτων εκ των οποίων σταχυολογούμε τα εξής:
-εξετάσεις πανελλαδικού χαρακτήρα και στις τρεις τάξεις του λυκείου με θέματα 50% από τράπεζα θεμάτων και 50% από τον διδάσκοντα καθηγητή, σε μια υπερβολικά εκτενή και αναφομοίωτη ύλη που ανακοινώθηκε και επισημοποιήθηκε μόλις 2,5 μήνες πριν την έναρξη της εξεταστικής περιόδου. Τόσο οι μαθητές όσο και οι καθηγητές είναι αδύνατον να ανταπεξέλθουν σε αυτή την προκλητικά παράλογη απαίτηση του υπουργείου
-το σχολείο μετασχηματίζεται περισσότερο σε ανταγωνιστικό όπου θα επιβιώσουν μόνο οι “άξιοι”
-ο συνυπολογισμός των βαθμών προαγωγής-απόλυσης των τριών τάξεων για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση μας οδηγεί στα φροντιστήρια και τους γονείς μας στην οικονομική αιμορραγία
-αυστηρός περιορισμός της επιλογής επαγγέλματος στην ηλικία των 16 μόλις ετών. Ο μαθητής καλείται με την όποια ωριμότητα και βεβαιότητα να πάρει τη σοβαρότερη απόφαση της ζωής του, επιλέγοντας στη Β’ Λυκείου το επάγγελμα της ζωής του χωρίς να του προσφέρεται η δυνατότητα να αλλάξει γνώμη.

Με αγωνιστικές κινητοποιήσεις και καταλήψεις ενάντια στο εξοντωτικό νέο σύστημα οι μαθητές της Καλύμνου

Με αγωνιστικές κινητοποιήσεις και καταλήψεις ενάντια στο εξοντωτικό νέο σύστημα οι μαθητές της Καλύμνου



Από την περασμένη εβδομάδα οι μαθητές των Λυκείων της Καλύμνου, ξεκίνησαν αγώνα ενάντια στο νέο εκπαιδευτικό σύστημα με καταλήψεις και αποχές, που συνεχίζονται και αυτή την εβδομάδα.


Ήδη σήμερα σε κατάληψη βρίσκονται τα δύο ΓΕΛ του νησιού και το 2ο Γυμνάσιο, ενώ οι μαθητές του 1ου Νικηφορείου Γυμνασίου έκαναν αποχή και αύριο προσανατολίζονται να πραγματοποιήσουν κατάληψη, όπως και στο Γυμνάσιο του Χωριού.

Οι μαθητές των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νησιού, με αυτό τον τρόπο εναντιώνονται στο νέο σύστημα εκπαίδευσης που ψηφίστηκε πρόσφατα και το οποίο τους οδηγεί σε μια εξοντωτική εξεταστική διαδικασία από την πρώτη μέχρι την Τρίτη Λυκείου.

Μετά την συνεχή απαξίωση των σχολείων, την υποβάθμιση της εκπαίδευσης, την συρρίκνωση των
σχολικών μονάδων και το «στοίβαγμα» των παιδιών σε πολυμελείς τάξεις, ήλθαν και τα νέα μέτρα για τους μαθητές, που αρχής γενομένης από την φετινή πρώτη Λυκείου, θα είναι υποχρεωμένοι να βιώνουν μιαν εξεταστική διαδικασία χωρίς τέλος.

Εκτός των άλλων οι μαθητές της Α’ Λυκείου στις προαγωγικές εξετάσεις φέτος οι καθηγητές θα επιλέγουν μόνο το 50% των θεμάτων που θα μπουν και το υπόλοιπο μισό θα μπαίνει από την Τράπεζα Θεμάτων.

Επειδή όμως η εξεταστέα ύλη ανακοινώθηκε πριν από μία εβδομάδα, οι παραδόσεις των μαθημάτων θα είναι εξπρές καθώς θα πρέπει να καλυφθεί η ύλη αυτή στο σύνολό της -ακόμη και κεφάλαια που συνήθως παραλείπονταν.

Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα οι μαθητές να μην μπορούν να την αφομοιώσουν και να έχουν μεγάλο άγχος επίδοσης στις εξετάσεις.

Σε όλη αυτή την πειστική κατάσταση έρχεται να προστεθεί επίσης το γεγονός ότι από φέτος ο βαθμός των τριών τάξεων του λυκείου συνυπολογίζεται στο γενικό βαθμό πρόσβασης για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Να σημειώσουμε πως οι μαθητές του νησιού, έφτιαξαν στο facebook σελίδα με το όνομα «ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ», μέσα από την οποία προβάλλουν τα αιτήματά τους και αναρτούν φωτογραφίες από τις κινητοποιήσεις τους. είναι η γενιά της νέας τεχνολογίας και της κοινωνικής δικτύωσης και μέσα από το διαδίκτυο οργανώνονται και προγραμματίζουν την δράση τους, ερχόμενοι σε επαφή και με συμμαθητές τους από όλη την Ελλάδα.


«Παλμός της Καλύμνου»

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

«Όταν καίγεται η γειτονιά σου, θα καεί και η γωνιά σου.»


«Όταν καίγεται η γειτονιά σου, θα καεί και η γωνιά σου.»

 

22 Ιουλίου 2013

   1850 περίπου μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι-εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, τίθενται σε διαθεσιμότητα. Χιλιάδες μαθητές βλέπουν μπροστά τους να κλείνει η πόρτα για 46 περίπου ειδικότητες στην τεχνική εκπαίδευση.  

22 Μαρτίου 2014  ( 8 μήνες αργότερα )

   Για όλους αυτούς τους συναδέλφους, εδώ και λίγο καιρό, έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση. Οι υποσχέσεις και οι διαβεβαιώσεις «τακτοποίησης» που μοιράζονταν όλο αυτό το διάστημα των 8 μηνών από τους αρμόδιους υπουργούς, έμειναν απλά υποσχέσεις και σήμερα αποκαλύπτεται στον καθένα  το πόσο ξεδιάντροπα η κυβέρνηση έπαιζε με την αγωνία των εκπαιδευτικών.

  Αλήθεια, πόσοι από εμάς, που ακόμη δουλεύουμε στα σχολεία,  καταλαβαίνουμε τι θα σημαίνουν οι απολύσεις αυτές από δω και πέρα για τον καθένα μας; 

  Συνάδελφοι,

αν επιτρέψουμε να προχωρήσουν τα σχέδια της ΕΕ,  τρόικας και κυβέρνησης, που σαν στόχο έχουν την πλήρη κατάργηση της μόνιμης και σταθερής εργασίας, τότε ένα είναι το σίγουρο: Όλοι μας, μηδενός εξαιρουμένου, είμαστε υποψήφιοι  για τις επόμενες λίστες των απολυμένων. Στο μέλλον ο καθένας από εμάς μπορεί να είναι στον κατάλογο των απολυμένων είτε επειδή πλεονάζει, είτε επειδή έχασε την οργανική του θέση και κρίθηκε υπεράριθμος (ήδη μιλάνε για αύξηση ωραρίου και για 1700 συγχωνεύσεις), είτε επειδή κρίθηκε «ανεπαρκής»,  είτε επειδή τέθηκε σε αργία σύμφωνα με το νόμο περί πειθαρχικών διώξεων.  

  Έχουμε αλήθεια αναλογιστεί αν βρεθούμε στην παραπάνω θέση ποια θα θέλαμε να ήταν η στάση των συναδέλφων μας και γενικότερα του κλάδου;

  Συνάδελφοι,

 έχουμε χρέος έμπρακτα να σταθούμε αλληλέγγυοι στους συναδέλφους-εκπαιδευτικούς που απολύονται. Συμμετέχουμε μαζικά στις απεργιακές κινητοποιήσεις για να εμποδίσουμε την κυβέρνηση να κάνει πράξη  τα σχέδιά της. Αγωνιζόμαστε για να υπερασπιστούμε τόσο το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά όσο και το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου.

Κι αυτό  είναι καθήκον όλων μας.

  Έχοντας επίγνωση της ευθύνης που φέρουμε ως εκπαιδευτικοί, δε πρέπει να επιτρέψουμε να γίνει ούτε μια απόλυση. Γιατί  συνάδελφοι, όταν αρχίσει να πέφτει το πρώτο τουβλάκι από το ντόμινο είναι ζήτημα χρόνου πότε θα πέσουν και τα υπόλοιπα.

  Μη περιμένουμε να πάρει φωτιά η γωνιά μας για να υπερασπιστούμε τη ζωή μας. Ίσως τότε είναι πολύ αργά.

Η ώρα μηδέν έφτασε. Η αρένα, με τους πρώτους μελλοθάνατους – μάρτυρες, είναι έτοιμη. Οι ιαχές τους μας καλούν σε συμπαράσταση. Θα αρνηθούμε; Θα πάρουμε θέση παρατηρητή στις κερκίδες του σταδίου για να απολαύσουμε το αίμα τους; Θα μείνουμε άπραγοι;

Εμπρός, όλοι μαζί, για να μπορούμε σε λίγες μέρες να γιορτάσουμε το 1821 με ψηλά το κεφάλι.

 

ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Χορός εκατομμυρίων ευρώ γύρω από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών




Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης "Αλέξανδρος Δελμούζος" αποκαλύπτει το χορό των εκατομμυρίων ευρώ που στήθηκε γύρω από την αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Τα στοιχεία που παρατίθενται πιο κάτω είναι αποκαλυπτικά με πηγή το ΕΣΠΑ. Επίσης καλείται η ΔΟΕ να αξιοποιήσει τα στοιχεία και να μην επιτρέψει να παίζονται παιχνίδια στις πλάτες των εκπαιδευτικών.

επιμέλεια: alfavita.gr



Σύλλογος ΠΕ "Αλέξανδρος Δελμούζος"

Η άλλη πλευρά της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης. Χορός  εκατομμυρίων ευρώ γύρω από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

            Με μια απλή επίσκεψη στην ιστοσελίδα του προγράμματος ΕΣΠΑ  www.espa.gr αλλά και στο χώρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στη Διαύγεια  http://et.diavgeia.gov.gr/f/iep/ μπορεί κανείς, με μια πρόχειρη ματιά, να διαπιστώσει τον χορό των εκατομμυρίων ευρώ που έχει στηθεί γύρω από  την αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.


            Είναι πράγματι λυπηρό να διαπιστώνει κανείς πως  το  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) της χώρας μαςαντί να ανοίγει νέους ορίζοντες στην εκπαίδευση στηρίζοντας τον μαχόμενο εκπαιδευτικό της τάξης  και να παράγει επιστημονικό έργο,  καθορίζει τη στάση του με μοναδικό  γνώμονα την απορρόφηση  κονδυλίων από το ΕΣΠΑ και να εξαντλεί σχεδόν όλη του τη δράση στη διαχείριση των κονδυλίων αυτών φτάνοντας στο σημείο να ασχολείται με τις  μερίδες μπιφτεκιών και βουτημάτων  των γευμάτων  των σεμιναρίων. Τα τεράστια ποσά και η αγωνιώδης προσπάθεια είσπραξής τους  μπορούν να ερμηνεύσουν την επιμονή  του ΙΕΠ να συγκροτηθούν πάση θυσία οι "ομάδες εργασίας' στις σχολικές μονάδες, δίνοντας αγώνα για να υποτάξει τους  διευθυντές των σχολικών μονάδων και να κάμψει την αντίσταση του εκπαιδευτικού κινήματος. 

            Προκαλεί αγανάκτηση όταν κανείς διαπιστώνει ότι  σε αυτή την πρωτοφανή αυταρχική προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας για την χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που οδηγεί στην κατάργηση κάθε έννοιας  παιδαγωγικής και δημοκρατικής ελευθερίας στα σχολεία μας,  πως πρωτοστατούν  και πάλι τα ίδια  πρόσωπα, γνωστά σε όλους μας  από τις  διάφορες θέσεις της εκπαίδευσης που κατείχαν και κατέχουν πάνω από μισό αιώνα τώρα, ως πολυθεσίτες τις περισσότερες φορές ακόμη και ως συνταξιούχοι, προσπαθώντας να πείσουν  ακόμη και σήμερα πως κομίζουν το νέο και ότι διαχρονικά είναι οι μοναδικοί κάτοχοι της επιστημονικής αλήθειας για τα παιδαγωγικά ζητήματα στη χώρα μας. Πρόσωπα τα οποία είχαμε συναντήσει ως καθηγητές μας στις Παιδαγωγικές Ακαδημίες πριν από 30 χρόνια περίπου, στην μετεκπαίδευση, στα Παιδαγωγικά Τμήματα,  στην Εξομοίωση, στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, και οι οποίοι κατά καιρούς είχαν έντονη βιβλιογραφία, εκμεταλλευόμενοι την αγωνία των συναδέλφων μας, σχετική πάντα με τις κατά καιρούς εξετάσεις εκπαιδευτικών. Έλεος, φτάνει πια το ποτήρι έχει ξεχειλίσει. Οι εκπαιδευτικοί διαθέτουν και μνήμη και κρίση.

            Είναι απαράδεκτο τη στιγμή που οι συνάδελφοι έχουν εξαθλιωθεί οικονομικά, με μισθούς πείνας, χωρίς διορισμούς, αποσπάσεις και μεταθέσεις οι "αξιολογητές" τους να αμείβονται με προκλητικούς μισθούς.

·         Ο  Πρόεδρος της «Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»  αμείβεται με 62.400 ευρώ το χρόνο, δηλαδή, με 5.200 ευρώ τον μήνα

·         Ο Διευθυντής με 37.900 ευρώ τον χρόνο, δηλαδή με 3.158 ευρώ τον μήνα.

·         Για τους 25 επιστημονικούς συνεργάτες προβλέπονται κονδύλια αμοιβής 830.000 ευρώ, δηλαδή, περίπου 2.766 ευρώ τον μήνα για κάθε έναν από αυτούς.

·         Επίσης προβλέπεται το  ποσό των  21.600 € για  αποζημιώσεις των μελών του συμβουλίου για τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις.

·         Ακόμη προβλέπεται  επιπλέον δαπάνη για  έξοδα φιλοξενίας!!!!, πρόσκληση καθηγητών Α.Ε.Ι. και επιστημόνων ημεδαπής και αλλοδαπής.

·         Τέλος, 10.000 € σαν επίδομα  θέσης ευθύνης στον προϊστάμενο διεύθυνσης και 11.400 των προϊσταμένων των δύο τμημάτων που τη συγκροτούν , σύνολο 21.400 €.  

Την απάντηση στα παιχνίδια που παίζονται στις πλάτες των εκπαιδευτικών δίνουν καθημερινά οι συνάδελφοι με ενότητα και αγώνα.

Οι συνειδήσεις  των εκπαιδευτικών ούτε εξαπατώνται ούτε εξαγοράζονται.

Καλούμε τη Δ.Ο.Ε. να αξιοποιήσει τα παρακάτω στοιχεία στην προσεχή συνέντευξη τύπου.

Σχετικά :

Α.  Προκαταρκτικές Ενέργειες για την Εφαρμογή Συστήματος Αξιολόγησης

( Πηγή : http://www.espa.gr )

Προϋπολογισμός: € 1.490.000

                Η Πράξη έχει σκοπό να επιμορφωθούν τα στελέχη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την εφαρμογή του νέου συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, το οποίο εισάγεται με το Νόμο 4142 (ΦΕΚ 83 / τεύχος Α / 09-04-2013) «Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». Παράλληλα, στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης για την εφαρμογή του Συστήματος Αξιολόγησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα γίνουν οι απαραίτητες προκαταρκτικές ενέργειες, έτσι ώστε: - Να αποτυπωθούν και να περιγραφούν οι απαραίτητες διαδικασίες για την αξιολόγηση και να αναπτυχθεί υποστηρικτικό υλικό. - Να υποστηριχθεί η απρόσκοπτη και αποτελεσματική λειτουργία της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.).

-Περιοχή εφαρμογής: Όλη η Ελλάδα

-Κατηγορία δικαιούχων:  Νομικά πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ)

-Σε ποιους απευθύνεται: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

-Τι χρηματοδοτείται:

Ενδεικτικές δράσεις που χρηματοδοτούνται:

·         Οργάνωση

·         Διοίκηση και Συντονισμός της Πράξης, Επιστημονική Υποστήριξη

·         Επιμόρφωση Στελεχών της Εκπαίδευσης για την Εφαρμογή του Συστήματος Αξιολόγησης

·         Μελέτη Εφαρμογής Συστήματος Αξιολόγησης

·         Αξιολόγηση της Πράξης

·         Δράσεις Δημοσιότητας

Προϋπολογισμός: € 1.490.000

Περίοδος υποβολής: από 23/8/2013 έως εξαντλήσεως προϋπολογισμού

Σχετικά αρχεία:



Β.  Στο διαδικτυακό τόπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) μπορεί να δει κανείς δεκάδες προϋπολογισμούς - προκηρύξεις - διαγωνισμούς που αφορούν την αυτοαξιολόγηση - αυτοαξιολόγηση και τη διάθεση - κατανομή  των συγκεκριμένων κονδυλίων. Φαίνεται πως στη Ελλάδα ο ρόλος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής είναι καθαρά και μόνο διαχειριστικός. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε :

ΕΡΓΟ
ΠΟΣΟ
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.
- ΑΔΑ
1.Ο προϋπολογισμός του Υποέργου 1 για την Οριζόντια Πράξη με τίτλο: «Επιστημονική υποστήριξη, Διοίκηση, Οργάνωση και Συντονισμός» της Πράξης: «Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης» στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη»
300.247,20 €.
(ΑΔΑ: ΒΙΕΒΟΞΛΔ-ΩΜΝ -11/02/2014 Αριθ. Πρωτ. 1130)
2.Ο προϋπολογισμός του Υποέργου 2 για την Οριζόντια Πράξη με τίτλο: «Επιστημονική υποστήριξη, Διοίκηση, Οργάνωση και Συντονισμός» της Πράξης: «Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης» στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3 - Οριζόντια Πράξη»
243.060 €.
(11/02/2014 - Αριθ. Πρωτ. 1168 ΑΔΑ: ΒΙΕΒΟΞΛΔ-7ΨΕ)
3. Ο προϋπολογισμός του Υποέργου 4 για την Οριζόντια Πράξη με τίτλο: «Επιστημονική υποστήριξη, Διοίκηση, Οργάνωση και Συντονισμός» της Πράξης: «Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης» στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3 - Οριζόντια Πράξη»
537.000 €.
(11/02/2014 Αριθ. Πρωτ. 1301- ΑΔΑ: ΒΙΕΒΟΞΛΔ-Ε2Μ)
4. Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης στο πλαίσιο του Υποέργου 5 «Μελέτη   Εφαρμογής  Συστήματος  Αξιολόγησης» των Αξόνων προτεραιότητας  1, 2 και 3 - ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΡΑΞΗ
162.360,00 €
(ΑΔΑ:ΒΙΕΟΟΞΛΔ-ΠΦΩ )
Παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με τη διαμονή και την ημιδιατροφή των στελεχών εκπαίδευσης καθώς και των επιμορφωτών αυτών, που θα μετακινηθούν στην Αθήνα στο πλαίσιο του Α΄ Κύκλου της επιμόρφωσης για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης στην εκπαίδευση.
115.000,00 €
ΑΔΑ: ΒΙΡ2ΟΞΛΔ-ΧΓΩ  05 .02 . 2014 Αρ. Πρωτ.: 868
Η συνολική δαπάνη για την Παροχή Υπηρεσιών  Τυπογραφικής & Ηλεκτρονικής Αναπαραγωγής Υλικού
23.985,00 €
 
Προμήθεια Γραφικής Ύλης & Αναλωσίμων Ειδών Ηλεκτρονικού
17.000,00 €
 
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την ανάθεση Παροχής Υπηρεσιών Εστίασης (με την λήψη τριών προσφορών) στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΜΡΟΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – Α΄ ΚΥΚΛΟΣ», ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ»
10.760,00 €
 

2. Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης ( Πηγή : http://www.espa.gr )

Προϋπολογισμός: € 7.200.000

Αποτίμηση της προόδου μέσω της εφαρμογής συστημάτων διασφάλισης ποιότητας-αξιολόγησης των συντελεστών του εκπαιδευτικού συστήματος.

Περιοχή εφαρμογής: Όλη η Ελλάδα

Κατηγορία δικαιούχων: Υπουργεία – ΝΠΔΔ

Σε ποιους απευθύνεται : Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας

Τι χρηματοδοτείται:

·         Στα πλαίσια της παρούσας πρόσκλησης ενδεικτικές επιλέξιμες δαπάνες θεωρούνται οι ακόλουθες:

·         Αμοιβές μελών των επιμορφωτών

·         Έξοδα μετακίνησης και οδοιπορικά επιμορφωτών και επιμορφούμενων,

·         Κόστος ξενοδοχείων και εξοπλισμού,

·         Κόστος διαμονής διατροφής,

·         Αναλώσιμα, εκτυπώσεις και οποιαδήποτε μορφής τεκμηριωμένη δαπάνη απαιτείται για την υλοποίηση της δράσης

·         Αμοιβές ανά ανθρωπομήνα των Σχολικών Συμβούλων και των Διευθυντών των σχολικών μονάδων

Προϋπολογισμός: € 7.200.000

Περίοδος υποβολής: από 30/4/2010 έως εξαντλήσεως προϋπολογισμού

Σχετικά αρχεία:

Πρόσκληση (DOC - 1,01 Mb)


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΣΕΧΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ           ΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

Αριθμ. Πρωτ.:24                        Παλλήνη: 12-3-2014