Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ


ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

 

      Ο Σύλλογος Διδασκόντων του  3ου Γυμνασίου Αργοστολίου δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

     Αν το Υ.ΠΑΙ.Θ. ενδιαφέρεται πραγματικά για την ποιότητα της εκπαίδευσης και έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο, για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, πρέπει να προχωρήσει άμεσα

στη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα,

στην επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών,

στη μείωση του ωραρίου διδασκαλίας των εκπαιδευτικών,

στην κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς,

στην εξασφάλιση ασφαλών και σύγχρονων υποδομών,

στην αύξηση των μισθών των εκπαιδευτικών, ώστε να ζουν αξιοπρεπώς από μια και μόνο δουλειά.

Τέλος, η Πολιτεία πρέπει να κατανοήσει ότι δεν ευθύνεται ο εκπαιδευτικός για την εξαθλίωση της ελληνικής οικογένειας, βασικής παραμέτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία.

    Με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.

 ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ – ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

 

Ο σύλλογος καθηγητών στο 39ο ΓΕΛ Αθηνών συνεδρίασε και αρνήθηκε την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (2 ήταν υπέρ). Το πρακτικό που γράφτηκε είναι αυτό, που προτείνει η ολμε. 

 

Eπίσης κατά της αξιολόγησης το 1ο ΓΕΛ Ν. Φιλαδέλφειας με ομόφωνη απόφαση

Στο 1ο Γυμν. Ευκαρπίας, ο σύλλογος το ψήφισε ΟΜΟΦΩΝΑ.

Στο 1ο Γυμν. Συκεών, ψηφίστηκε με συντριπτική πλειοψηφία, και

στο 3ο Γυμν. Πολίχνης, επίσης ΟΜΟΦΩΝΑ (με 27 υπογραφές επί 27 παρευρισκομένων!)

 

 

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

  Η ΖΩΗ ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗΝ

(Βαγγέλη Μπουντουλούλη,  Φλώρινα Ιαν 2014)

 

          Ώστε ήρθε η ώρα…(αν και οι καμπάνες ηχούσαν καιρό).

          Υποχρεωτική καθολική Αυτοαξιολόγηση στις σχολικές μονάδες ΤΩΡΑ, με πρώτες δράσεις: Ιστοσελίδα σχολείων, Εσωτερικός κανονισμός. Σχέσεις με γονείς και ίσως άλλα παρόμοια. Ομάδες εργασίας και αριθμοί, κουτάκια, περιγραφές, εκθέσεις κλπ κλπ .

Γιατί όχι?.... γιατί ναι?....


Γιατί τώρα; στις χειρότερες εδώ και 40 χρόνια συνθήκες για το εκπαιδευτικό σύστημα – μειωμένες δαπάνες για Παιδεία σε απίστευτο γα ευρωπαϊκή χώρα βαθμό, εξαθλιωμένους οικονομικά - ιδίως νέους - εκπαιδευτικούς, αυξημένο διδακτικό ωράριο, απειλή απολύσεων και διαθεσιμοτήτων (κατάργηση μονιμότητας), σχολεία χωρίς θέρμανση, υλικά, επιστάτες-φύλακες, εκπαιδευτικούς, με αδιοριστία νέων συναδέλφων, γιατί να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο; Προς βελτίωση υποθέτουμε του σχολείου και του εκπαιδευτικού και του μαθητή και της κοινωνίας…..

          Μπορούμε να λέμε συνεχώς ΟΧΙ σε μέτρα σαν κι αυτά; Είναι εμμονή μας; ΣΕ ΤΙ διαφέρει αυτό που  προτείνεται, από την Αυτοαξιολόγηση που πρότεινε η ΟΛΜΕ το 1998; Είναι κακές οι δράσεις που προτείνονται ή έστω ανεπαρκείς και ‘λίγες’;… Μπορεί ένας σύλλογος χωρίς τις εκθέσεις, τα νούμερα και τον εξαναγκασμό να λειτουργήσει δημιουργικά υπέρ του σχολείου, της εκπαίδευσης των μαθητών του;

          Έχει εκτός από τις φανερές και κρυφές επικίνδυνες προεκτάσεις; Θα χρησιμοποιηθεί κάπου; Πως θα αξιοποιηθεί στους Δήμους; Τι ρόλο θα παίξουν οι γονείς; Θα κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία και θ αρχίσει ανταγωνισμός μεταξύ τους; Θα κλείσουν ‘κακά’ σχολεία ή θα συγχωνευθούν με ‘καλά’ – έγινε αλλού –, θα μετακινηθούν ή απολυθούν καθηγητές; Θα μετρήσει η αυτοαξιολόγηση στον ατομικό μας φάκελο, για να ξεπεράσουμε τον συνάδελφό μας στην ανταγωνιστική ατομική αξιολόγηση και να έχουμε καλύτερη εξέλιξη; Θα ψάχνουμε την λέξη αλληλεγγύη και την λέξη σύλλογος; Θα μετρήσουν οι επιδόσεις των μαθητών ;

          Έχει σχέση η όλη υπόθεση άραγε με την σχεδιαζόμενη παγκόσμια διαίρεση του πληθυσμού σε 20% ελίτ και 80% απλά διαβιούντες, με το σχολείο χαμηλού επιπέδου που πρέπει να βγάλει αυτό το 80%, με την αντιμετώπιση του κινδύνου που αντιπροσωπεύει ο εκπαιδευτικός με ελεύθερο φρόνημα και γνώση για την παγκόσμια κυριαρχία των ολίγων;

          Υπάρχουν λόγοι να πούμε ναι? Να μη μας πει η κοινωνία ότι δεν δεχόμαστε την αξιολόγηση, γιατί πιστεύουμε ότι έτσι θα γίνουμε καλύτεροι εμείς, οι μαθητές μας και η μάθηση, γιατί δεν έχουμε όπως μας κατηγορεί ο ΟΟΣΑ την κουλτούρα αξιολόγησης, γιατί τον Έλληνα μόνο αν τον αναγκάζεις και του δίνεις κίνητρα αποδίδει, γιατί κι άλλες χώρες έχουν αξιολόγηση (όχι ίδια η και καθόλου), γιατί θα μας δώσουν χρήματα – εάν το επιτρέψει η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας δηλ. βλέπε το  ΖΗΣΕ ΜΑΗ ΜΟΥ-, γιατί μας απειλούν με την ατομική μας αξιολόγηση που θα έρθει αμέσως μετά, γιατί μπορούμε λέει να αξιολογούμε κι εμείς τον Διευθυντή μας, γιατί έτσι θα δοθούν χρήματα στις υποδομές (τι όμορφο όνειρο), γιατί θα τελειώσουν οι τεμπέληδες… Γιατί βρε αδελφέ αμέσως θα δημιουργηθούν οι πολυπόθητες δομές επιμόρφωσης που ζητούσε η ΟΛΜΕ; 

          Κλείνεται σε κουτάκια και συνεδριάσεις και αριθμούς η προσωπική σχέση του δασκάλου με τον μαθητή; Αντικαθίσταται η ψυχή του λειτουργού με τις τυποποιημένες γνώσεις και τον έλεγχο του από την κεντρική εξουσία;

          Μεταφέρεται άραγε με την αξιολόγηση η ενοχή του συστήματος για τα χάλια του σχολείου στον καθηγητή ώστε να πειθαρχεί, να φοβάται να μην αντιδρά, να μην διδάσκει ελεύθερα και μεταδίδει πραγματικές γνώσεις και απελευθερώνει την κριτική ικανότητα του νέου;

          Ποιοι κάνουν αξιολόγηση; Πως αξιολογούνται; Πως την κάνουν; Στην Αυτοαξιολόγηση ποιος εγγυάται την ουσιαστική και ειλικρινή απόδοση της κατάστασης στο σχολείο όσων αξιολογούν, ποιο ρόλο παίζει ο εξωτερικός αξιολογητής και τι θα ελέγξει; Γιατί ζητάνε αξιολόγηση με ομοιογενή κριτήρια ώστε να συγκρίνουν τι, και χωρίς να παίρνουν υπ όψη την προέλευση του μαθητικού πληθυσμού, τις συνθήκες και την απαιτούμενη ανάδραση για την εξάλειψη των αδυναμιών; Αλήθεια τόσα χρόνια που γνώριζαν τα προβλήματα στην εποχή των παχιών αγελάδων γιατί δεν τα διόρθωναν;

          Πόση γραφειοκρατία εισάγει στο σχολείο, πόσες δημιουργικές ώρες κλέβει από τον εκπαιδευτικό; Του καλλιεργεί τον φόβο ή όχι; Τον αφήνει ανεπηρέαστο στο έργο του;

          Μπορούμε αν εφαρμοστεί και δούμε τους πραγματικούς της σκοπούς , κάποιοι που τώρα την ‘αντιμετωπίζουμε…’ με τις καλύτερες προθέσεις, να την εξοστρακίσουμε στην πορεία ή θα είναι πολύ αργά;  Τι συνείδηση θα έχει δημιουργηθεί στους νέους συναδέλφους μας;

          Πρέπει να γίνει η όχι σοβαρή συζήτηση – ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ την λέγανε - στους συλλόγους, στις γενικές συνελεύσεις, να μην εκβιαστούμε, να μην βιαστούμε, να έχουμε το δικαίωμα να την απορρίψουμε μετά ή να την τροποποιήσουμε προς όφελος του σχολείου και της κοινωνίας, να την κάνουμε αγνώριστη; Η Εξουσία είναι σίγουρη γι αυτήν και για το ότι θα την περάσει αυτή τη φορά;

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

«ΠΟΤΕ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΧΟΥΝΤΑ;;;»


            ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ-Β/ΘΜΙΑΣ

 

«ΠΟΤΕ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΧΟΥΝΤΑ;;;»

 

Τρεις μέρες μετά την απαγόρευση των συγκεντρώσεων και διαδηλώσεων στην Αθήνα και τη σύλληψη του συναδέλφου Παύλου Αντωνόπουλου η κυβέρνηση ξαναχτύπησε. Απαγόρευσε στους συναδέλφους από τη Βόρειο Ελλάδα να περάσουν τα διόδια του Πυργετού και να ενωθούν με τους υπόλοιπους συγκεντρωμένους εκπαιδευτικούς αλλά και σχολικούς φύλακες και άλλους εργαζόμενους από τη Λάρισα, τη Καρδίτσα, την Φθιώτιδα και την Αθήνα. Οι συγκεντρωμένοι αντιμετωπίστηκαν με ξύλο και χημικά που προκάλεσαν τραυματισμούς σε συναδέλφους και κάταγμα του χεριού του συναδέλφου και πρώην προέδρου της ΟΛΜΕ και μέλους της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ Γρ. Καλομοίρη και μεταφορά του στο νοσοκομείο της Λάρισας. Τελικά η διαδήλωση έγινε το απόγευμα στους δρόμους της Λάρισας χωρίς τη συμμετοχή των συναδέλφων από Θεσσαλονίκη, Έβρο, Κοζάνη κλπ.

            Η χθεσινή, φασιστικού χαρακτήρα απαγόρευση αποτελεί ακόμα ένα επεισόδιο στην όλο και εντεινόμενη  φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής. Αποτυπώνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της κυβέρνησης και αυτών που τη στηρίζουν. Θέλουν να επιβάλουν ένα γενικότερο κλίμα τρομοκράτησης του λαού και των εργαζομένων, να κάνουν καθεστώς τη καταστολή των κινητοποιήσεων, στοχεύουν στη καταπάτηση των στοιχειωδών δημοκρατικών δικαιωμάτων, το τσάκισμα του λαϊκού εργατικού κινήματος. Μέσα από τις διώξεις και συλλήψεις αγωνιστών και συνδικαλιστών που υπερασπίζονται τα λαϊκά συμφέροντα, επιχειρούν να καθυποτάξουν και να φιμώσουν κάθε φωνή αντίστασης.

          Δε θα τους περάσει!!!

ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΜΑΤ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.

            Συνεχίζουμε!!! Μαζικά και μαχητικά εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι, νεολαίοι όλος ο λαός πρέπει και μπορούμε να εντείνουμε την πάλη μας για την απόκρουση και ανατροπή αυτής της πολιτικής, για την υπεράσπιση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών.

Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να συμμετέχουμε  στις Γενικές Συνελεύσεις που θα γίνουν το επόμενο διάστημα για να αποφασίσουμε μαζικά συλλογικά και οργανωμένα τη συνέχιση και κλιμάκωση των αγώνων μας.

Κάτω η πολιτική της φασιστικοποίησης

Κάτω τα χέρια από τις διαδηλώσεις και τους αγωνιστές!

Στους δρόμους σπάμε την τρομοκρατία

ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/1/2014


 

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ




Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

12-01-2014 Με ΜΑΤ και βία δεν γίνεται Παιδεία

12-01-2014 Με ΜΑΤ και βία δεν γίνεται Παιδεία: Από τη χτεσινή πανελλαδική κινητοποίηση των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα
  • Αυτόνομη Παρέμβαση: Η βία και τρομοκρατία δεν θα αναστείλει την πάλη ενάντια στις απολύσεις και τις μνημονιακές πολιτικές
Ολόκληρη η ανακοίνωση… εδώ
  • Ανακοίνωση ΣΥΝΕΚ Λάρισας: Το δικαίωμα των εργαζομένων να διαδηλώνουν ειρηνικά
Ολόκληρη η ανακοίνωση… εδώ
  • Βίντεο από τα γεγονότα στα διόδια Πυργετού
Δείτε το βίντεο… εδώ
  • Αρνιέμαι. Η συγκλονιστική ερμηνεία της εκπαιδευτικού
Δείτε το βίντεο… εδώ
  • Από την Αυγή: ΜΑΤ, ξύλο και χημικά σε πανελλαδική διαμαρτυρία εκπαιδευτικών για τη διαθεσιμότητα
Διαβάστε το άρθρο… εδώ
  • Δελτίο τύπου ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας
Δείτε το Δ.Τ…. εδώ

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΜΑΤ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.








 
Τρεις μέρες μετά την απαγόρευση των συγκεντρώσεων και διαδηλώσεων στην Αθήνα και τη σύλληψη του συναδέλφου Παύλου Αντωνόπουλου η κυβέρνηση ξαναχτύπησε. Απαγόρευσε στους συναδέλφους από τη Βόρειο Ελλάδα να περάσουν τα διόδια του Πυργετού και να ενωθούν με τους υπόλοιπους συγκεντρωμένους εκπαιδευτικούς αλλά και σχολικούς φύλακες και άλλους εργαζόμενους από τη Λάρισα, τη Καρδίτσα, την Φθιώτιδα και την Αθήνα. Οι συγκεντρωμένοι αντιμετωπίστηκαν με ξύλο και χημικά που προκάλεσαν τραυματισμούς σε συναδέλφους και κάταγμα του χεριού του συναδέλφου και πρώην προέδρου της ΟΛΜΕ και μέλους της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ Γρ. Καλομοίρη και μεταφορά του στο νοσοκομείο της Λάρισας.

            Η χθεσινή, φασιστικού χαρακτήρα απαγόρευση αποτελεί ακόμα ένα επεισόδιο στην όλο και εντεινόμενη  φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής. Αποτυπώνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της κυβέρνησης και αυτών που τη στηρίζουν. Θέλουν να επιβάλουν ένα γενικότερο κλίμα τρομοκράτησης του λαού και των εργαζομένων, να κάνουν καθεστώς τη καταστολή των κινητοποιήσεων, στοχεύουν στη καταπάτηση των στοιχειωδών δημοκρατικών δικαιωμάτων, το τσάκισμα του λαϊκού εργατικού κινήματος. Μέσα από τις διώξεις και συλλήψεις αγωνιστών και συνδικαλιστών που υπερασπίζονται τα λαϊκά συμφέροντα, επιχειρούν να καθυποτάξουν και να φιμώσουν κάθε φωνή αντίστασης.

          Δε θα τους περάσει!!!

ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΜΑΤ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.

            Συνεχίζουμε!!! Μαζικά και μαχητικά εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι, νεολαίοι όλος ο λαός πρέπει και μπορούμε να εντείνουμε την πάλη μας για την απόκρουση και ανατροπή αυτής της πολιτικής, για την υπεράσπιση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών.

Κάτω η πολιτική της φασιστικοποίησης –

Κάτω τα χέρια από τις διαδηλώσεις και τους αγωνιστές!

Στους δρόμους σπάμε την τρομοκρατία

 

Στο δρόμο σπάμε την Τρομοκρατία


 
 



Η βία και τρομοκρατία δεν θα αναστείλει την πάλη ενάντια στις απολύσεις και τις μνημονιακές πολιτικές

Η μνημονιακή συγκυβέρνηση της βίας της τρομοκρατίας των απολύσεων και της κοινωνικής καταστροφής έδειξε για μια ακόμα φορά το βαθύ αντιδημοκρατικό πρόσωπό της απέναντι στους εκπαιδευτικούς και τους σχολικούς φύλακες που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα που αγωνίζονται για τo δικαίωμα στη δουλειά.

Όχι μόνο απαγόρευσε τη διέλευση τους από τα διόδια του Πυργετού στους διαδηλωτές από τη Βόρεια Ελλάδα που κατευθύνονταν στα Τέμπη για συναντηθούν με τους συναδέλφους τους που την Αθήνα και την υπόλοιπη χώρα, αλλά χρησιμοποίησε πρωτοφανή βία και χημικά εναντίον τους.

Ιδιαίτερη «περιποίηση» από τα ΜΑΤ είχε και το μέλος της ΕΕ, επικεφαλής της Αυτόνομης Αγωνιστικής Ριζοσπαστικής Συνεργασίας στην ΑΔΕΔΥ και στέλεχος της Αυτόνομης Παρέμβασης Γρηγόρης Καλομοίρης, που οι αστυνομικές δυνάμεις αφού τον ξυλοφόρτωσαν του έσπασαν και το χέρι.

Η βία και η τρομοκρατία δεν πρόκειται να αναστείλει τους αγώνες ενάντια στην πολιτική διάλυσης των Δημόσιων υπηρεσιών, των διαθεσιμοτήτων – απολύσεων, ενάντια στο σύνολο των μνημονιακών μέτρων και πολιτικών. Αντίθετα ο αντιδημοκρατικός κατήφορος της Κυβέρνησης κάνει πιο καθαρό στα μάτια όλων των εργαζομένων την ανάγκη με συντονισμένο και διαρκή αγώνα να ανατραπεί αυτή η βάρβαρη μνημονιακή πολιτική.

 

Στο δρόμο σπάμε την Τρομοκρατία

 

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα την σπάσει


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα την σπάσει

 

Όργιο αυταρχικότητας και απολυταρχισμού. Άσκηση τρομοκρατίας. Επίδειξη δύναμης. Φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής και καταπάτηση του δικαιώματος των εργαζόμενων να διαδηλώνουν για τα δίκια τους, τη δουλειά τους, τη ζωή τους.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να αποδοθούν στην απερίγραπτα σκληρή στάση της Κυβέρνησης σήμερα απέναντι στους εκπαιδευτικούς που διοργάνωσαν πανελλαδική κινητοποίηση το Σάββατο 11/1 στη Λάρισα. Το ραντεβού ήταν στα διόδια των Τεμπών και διοργανώθηκε από τα συντονιστικά των συναδέλφων μας στη διαθεσιμότητα αλλά κα με τη συμμετοχή της ΟΛΜΕ και των τοπικών ΕΛΜΕ. Τους εκπαιδευτικούς τους «υποδέχτηκαν» στο σημείο συνάντησης διμοιρίες των ΜΑΤ, κλούβες και περιπολικά που είχαν παραταχθεί περικυκλώνοντας μας και απαγορεύοντας καταρχάς να ενωθεί ο κόσμος που ήταν από τη Βόρειο Ελλάδα με τους συναδέλφους μας που είχαν έρθει από την Κεντρική και Νότια Ελλάδα.

Μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις αλλά και με παράλληλη ρίψη χημικών κι ενώ ζητούσαμε να αποχωρήσουμε από το σημείο της εθνικής και να μεταβούμε στη Λάρισα για να πραγματοποιήσουμε πορεία, μας ανακοινώθηκε από τον εισαγγελέα ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ.

Πέρασαν μόλις 4 ημέρες από την προηγούμενη απαγόρευση διαδηλώσεων στην Αθήνα. Και σήμερα η Κυβέρνηση ξανάδειξε το αποΦΑΣΙΣΤΙΚΟ της πρόσωπο απαγορεύοντας  την κινητοποίηση–διαδήλωση εργαζόμενων απολυόμενων (στη συγκέντρωση συμμετείχαν και σχολικοί φύλακες) και προσπάθησε να ματαιώσει την πανελλαδική κινητοποίηση μιας ομοσπονδίας 70.000 εργαζόμενων.

Τελικά πορεία πραγματοποιήθηκε αργά το απόγευμα στη Λάρισα, αλλά χωρίς τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών που κατέβηκαν από τη Βόρειο Ελλάδα.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Οι εξελίξεις αυτές είναι σοβαρές και σηματοδοτούν χτύπημα για το συνδικαλιστικό κίνημα, και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες. Προεξαγγέλουν την αυξανόμενη ένταση της επίθεσης του συστήματος εις βάρος μας αλλά και τις πρακτικές με τις οποίες η κυβέρνηση έχει την πρόθεση να επιβάλλει την πολιτική της. Συνάμα όμως δείχνει ότι ο αντίπαλος φοβάται τις οργανωμένες αποφασιστικές και μαζικές κινητοποιήσεις και τις δυνάμεις του κινήματος.

Για εμάς τους εργαζόμενους αυτές οι εξελίξεις θέτουν προ των πυλών τα εξής ζητήματα:

-         ο αγώνας μας, ο ανυποχώρητος και παρατεταμένος εκ των πραγμάτων θα πρέπει να έχει τη μορφή της αναμέτρησης και της σύγκρουσης.

-         Οι απαγορεύσεις και η τρομοκρατία τους μπορεί να «σπάσουν» με την οργάνωση μαζικών κινητοποιήσεων και δυναμικών απαντήσεων.

-         Πρωταρχικό καθήκον συνιστά η συγκέντρωση και η συσπείρωση δυνάμεων στα πρωτοβάθμια σωματεία μας και μέσα από μαζικές Γενικές Συνελεύσεις.

 

Το μήνυμα το πήραμε. Αυτό που μας μένει είναι να προετοιμάσουμε και να οργανώσουμε τον ανένδοτο, αποφασιστικό αγώνα για να κερδίσουμε τη δουλειά μας, την ελευθερία, τη ζωή μας. Αυτή είναι η μόνη ρεαλιστική και εφικτή πολιτική για εμάς τους εργαζόμενους .

 

deltioake.blogspot.com                                                                                                                                   11/1/2014

 

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ